Hyvä uni tulee Järvenpäähän yleisötapahtuma 23.5.2019 1

Coronaria Uniklinikan tapahtumat

Hyvä uni tulee Järvenpäähän yleisötapahtuma to 23.5.2019

Coronaria järjestää torstaina 23. toukokuuta maksuttoman Hyvä uni tulee Järvenpäähän -yleisöillan Järvenpää talossa. Samalla vietetään Coronaria Uniklinikan Järvenpään toimipisteen avajaisia.

AVAJAISTARJOUS: Unilääkärin ensikäynti 69,50 euroa (ovh 139 euroa). Tarjous voimassa avajaisissa varatuille ajoille.

17.30 Tietoisku: Uni ja hyvinvointi – näin nukut paremmin, unilääkärin vinkit parempaan uneen – dosentti, unilääkäri Henri Tuomilehto

18.15 Tietoisku: Kuorsaus ja uniapnea – Myrkkyä makuuhuoneessa – dosentti, korva- nenä- ja kurkkusairauksien erikoislääkäri Miikka Peltomaa

19.30 Tilaisuus päättyy

Tietoiskujen lisäksi pääset tekemään unitestin, jolla saat suuntaa-antavan arvion omasta nukkumisestasi ja palautumisestasi. Lisäksi CPAP-laitepisteellä voi sovittaa CPAP-maskia, ja unihoitaja vastaa kysymyksiin. Tilaisuudessa tarjolla terveellisiä smoothieita.

Tapahtumassa arvotaan laaja unitutkimus (arvo 806 euroa)!

MISSÄ: Järvenpää-talo, Sibelius-sali, Hallintokatu 4, 04400 Järvenpää
MILLOIN: torstaina 23.5. kello 17.00–19.30