Coronaria Uniklinikalle SFS-EN ISO 9001:2015 -laatusertifikaatti

Palveluseteli unen tutkimisessa ja unihäiriöiden hoidossa

Koronavirusepidemian aiheuttama poikkeustilanne ei tällä hetkellä vaikuta Uniklinikan toimintaan. Asiakaskäynnit toteutuvat normaalisti ajantasaisten viranomaisten ohjeistusten mukaisesti. Noudatamme vastuullista hygieniaohjeistusta yksikössämme. Tilamme ovat väljät ja vastaanotoillamme ei ole ruuhkaa. Meille voit tulla turvallisin mielin tutkimukseen ja hoitoon, kaikki klinikkamme ovat auki ja myös puhelinpalvelumme toimii normaalisti.

Huomioithan kuitenkin, että vastaanotolle ei tule saapua sairaana tai jos on vasta tullut ulkomailta. Voit siirtää aikaasi soittamalla keskitettyyn asiakaspalvelunumeroomme:

020 741 9401
ma-to 8.30 – 17.00 ja pe 8.30 – 15.00

 

Lähivastaanoton lisäksi järjestämme myös etävastaanottoa. Mikäli lähivastaanotolle tuleminen ei nyt syystä tai toisesta onnistu, keskustele tilanteesta ajanvaraushenkilökuntamme kanssa. Kerromme mielellämme miten etävastaanotto on järjestettävissä ja toteutettavissa kanssasi. Haluamme palvella kaikkia asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla.


Coronaria Uniklinikka on valtakunnallinen unen tutkimiseen ja unihäiriöiden hoitoon erikoistunut klinikka. Meillä työskentelevät asiantuntijamme ovat hyvän unen ammattilaisia ja meille pääset nopeasti tutkimukseen ja hoitoon. Me huolehdimme, että sinun unesi on hyvissä käsissä.

AJANVARAUS

Saatuasi palvelusetelin voit varata ajan Coronaria Uniklinkalle soittamalla keskitettyyn ajanvarausnumeroomme:

020 741 9401

Ajanvarauksen yhteydessä tarvitsemme palvelusetelistä perustietoja, otattehan palvelusetelin tai sen tiedot esille varatessanne aikaa. Vastaamme mielellämme myös lisäkysymyksiin unitutkimukseen ja uniapnean hoitoon liittyen.

CORONARIAN TUOTTAMAT PALVELUT

Coronaria Uniklinikka Tampere on Ylöjärven, Hämeenkyrön, Pirkkalan, Lempäälän ja Kangasalan hyväksymä unitutkimus- ja uniapnean hoitopalveluiden sekä holter-rekisteröintien tuottaja.

  • Suppea unitutkimus eli yöpolygrafia (uniapnean diagnosointiin)
  • Uniapnea aloitus (CPAP-hoidon aloitus uniapneapotilaalle)
    Sisältää aloituskäynnin ja 1 kk hoitovastekäynnin sairaanhoitajalla
  • Uniapnea kontrollikäynti keuhkolääkärillä
    Sisältää keuhkolääkärin vastaanoton 3 kk:n kuluttua CPAP-hoidon aloituksesta
  • Uniapnea vuosikontrolli hoitajalla
    Sisältää hoitajan konsultaation, soiton asiakkaalle sekä laitteen tarkistuksen
  • Holter-rekisteröinti eli EKG-pikäaikaisrekisteröinti

 

PALVELUSETELIN OMAVASTUU

Perimme omavastuuosuuden käyntinne yhteydessä. Maksuvaihtoehtoina hyväksymme pankkikortin, yleisimmät luottokortit sekä Coronaria-tilin, jonka avulla voitte maksaa palvelun haluamanne kokoisissa erissä pidemmän ajan kuluessa. Lue lisää Coronaria-tilistä täältä.

Mikäli olet estsähköpostilla.ynyt tulemaan vastaanotollemme tai haluat siirtää varattua aikaa, ota yhteyttä puhelimitse 020 741 9401 (ma-to 8.30 – 17.00 ja pe 8.30 – 15.00) viimeistään 24 h ennen vastaanottoa.

Peruuttamattomasta ajasta tai samana päivänä perutuista ajoista /myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 €.

Tietosuojasyistä emme hoida terveyteen ja potilastietoihin liittyviä asioita sähköpostitse, emmekä ota peruutuksia vastaan sähköpostilla. Ajanvaraukseen liittyvissä asioissa, otathan yhteyttä Coronaria Uniklinikan asiakaspalvelunumeroon 020 741 9401.

Lain mukaan omavastuuosuudesta ei saa sairausvakuutuskorvausta.

 

SAAPUESSASI TAMPEREEN CORONARIA UNIKLINIKALLE

Vastaanotolle saapuessasi ota mukaasi palveluseteli. Henkilöllisyytesi todistamiseksi tarvitset kuvallisen henkilökortin tai passin.

Saapumisohjeet Tampereen klinikalle löytyvät täältä.

 

MIKÄ ON PALVELUSETELI?

Palveluseteli on tapa valita ja käyttää sosiaali- ja terveyspalveluita. Se antaa mahdollisuuden valita palveluntuottajan ja näin ollen lisää valinnanvapautta. Palvelusetelillä hankittava palvelu on vaihtoehto kunnan tai kuntayhtymän tuottamalle palvelulle. Setelin saaminen edellyttää, että kunnallisen sosiaali- ja terveydenhuollon edustaja arvioi henkilön palvelun tarpeen ja kunnallisen hoidon kriteerit täyttyvät.

 

KUKA VOI SAADA PALVELUSETELIN?

Lähtökohtaisesti palvelusetelin voivat saada potilaat, jotka täyttävät kunnallisen hoidon kriteerit.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että potilas tarvitsee lähetteen julkiseen sairaalaan terveyskeskuslääkäriltä tai erikoislääkäriltä. Tämän jälkeen lähetteen vastaanottava sairaala päättää lähetteen perusteella, kenelle se tarjoaa palveluseteliä.

Mikäli potilas hyväksyy palvelusetelin, hän saa valita hoitopaikan annetusta palveluntuottajalistauksesta. Tällöin potilas voi valita hoitavan yksikön, lääkärin ja ajankohdan toimenpiteelle. Potilas voi tarjotusta palvelusetelistä myös kieltäytyä ja tällöin hoito tapahtuu julkisessa sairaalassa, minne lähete on alunperinkin tehty.

Palveluseteli on aina henkilökohtainen, eikä sitä voida vaihtaa rahaksi tai käyttää muuhun kuin myöntämispäätöksessä mainittuun tarkoitukseen.