Henri Tuomilehto cv

Hyvä uni tulee Tampereelle yleisötapahtuma 15.1.2019

Coronaria järjestää tiistaina 15. tammikuuta maksuttoman Hyvä uni tulee Tampereelle -yleisöillan Sampolassa. Samalla vietetään Coronaria Uniklinikan Tampereen toimipisteen avajaisia.

17.15 Tietoisku: Uni ja hyvinvointi – näin nukut paremmin, unilääkärin vinkit parempaan uneen –  dosentti unilääkäri Henri Tuomilehto

18.15 Uniapnean CPAP-hoito – LT, keuhkosairauksien ja kliinisen fysiologian erikoislääkäri Marisanna Schwenson

Tietoiskujen lisäksi ohjelmassa on mahdollisuus tehdä unitesti, jolla saat suuntaa-antavan arvion omasta nukkumisestasi ja palautumisestasi. Lisäksi CPAP-laitepisteellä voi sovittaa CPAP-maskia, ja unihoitaja vastaa kysymyksiin. Esittelyssä myös maailman pienin CPAP-laite AirMini

Tapahtumassa arvotaan laaja unitutkimus (arvo 802 euroa) ja Henri Tuomilehdon signeeraamia Uni, ravinto ja liikunta -kirjoja.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Tule kuuntelemaan mielenkiintoisia luentoja sekä käyttämään Hyvän unen -tarjoukset hyödyksi.

MISSÄ: Sampola, Sammonkatu 2, Tampere
MILLOIN: ti 15.1. kello 17–19.30
HUOM: Paikkoja rajoitetusti. Sampolan auditorioon mahtuu 200 henkilöä.