Hyvä uni tulee Seinäjoelle yleisötapahtuma 15.5.2019 1

Hyvä uni tulee Seinäjoelle yleisötapahtuma 15.5.2019

Coronaria järjestää keskiviikkona 15. toukokuuta maksuttoman Hyvä uni tulee Seinäjoelle -yleisöillan OmaSp Stadionin Atria ja SJK Loungessa. Samalla vietetään Coronaria Uniklinikan Seinäjoen toimipisteen avajaisia.

AVAJAISTARJOUS: Unilääkärin ensikäynti 69,50 euroa (ovh 139 euroa). Tarjous voimassa avajaisissa varatuille ajoille.

17.30 Tietoisku: Uni ja hyvinvointi – näin nukut paremmin, unilääkärin vinkit parempaan uneen – dosentti, unilääkäri Henri Tuomilehto

18.15 Tietoisku: Uniapnean CPAP-hoito – LT, keuhkosairauksien ja kliinisen fysiologian erikoislääkäri Marisanna Schwenson

19.00 Tietoisku: Kuorsaus ja uniapnea – Myrkkyä makuuhuoneessa – dosentti, korva- nenä- ja kurkkusairauksien erikoislääkäri Miikka Peltomaa

20.00 Tilaisuus päättyy

Tietoiskujen lisäksi pääset tekemään unitestin, jolla saat suuntaa-antavan arvion omasta nukkumisestasi ja palautumisestasi. Lisäksi CPAP-laitepisteellä voi sovittaa CPAP-maskia, ja unihoitaja vastaa kysymyksiin. Tilaisuudessa tarjolla terveellisiä smoothieita.

Tapahtumassa arvotaan laaja unitutkimus (arvo 802 euroa)!

MISSÄ: OmaSp Stadion, Atria ja SJK Lounge, 3. krs, Alaseinäjoenkatu 15, Seinäjoki
MILLOIN: keskiviikkona 15.5. kello 17–20

>>>Linkki Facebook tapahtumaan