Henri Tuomilehto cv

Hyvä uni tulee Helsinkiin yleisötapahtuma 24.1.2019

Coronaria järjestää torstaina 24. tammikuuta maksuttoman Hyvä uni tulee Helsinkiin -yleisöillan Sokos Hotel Presidentissä. Samalla vietetään Coronaria Uniklinikan Helsingin toimipisteen avajaisia.

17.15 Tietoisku: Uni ja hyvinvointi – näin nukut paremmin, unilääkärin vinkit parempaan uneen –  dosentti unilääkäri Henri Tuomilehto

18.15 Uniapnea – Myrkkyä makuuhuoneessa – LT, korva- nenä- ja kurkkusairauksien erikoislääkäri Miikka Peltomaa

Tietoiskujen lisäksi ohjelmassa on mahdollisuus tehdä unitesti, jolla saat suuntaa-antavan arvion omasta nukkumisestasi ja palautumisestasi. Lisäksi CPAP-laitepisteellä voi sovittaa CPAP-maskia, ja unihoitaja vastaa kysymyksiin.

Tapahtumassa arvotaan laaja unitutkimus (arvo 802 euroa) ja Henri Tuomilehdon signeeraamia Uni, ravinto ja liikunta -kirjoja.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Tule kuuntelemaan mielenkiintoisia luentoja sekä käyttämään Hyvän unen -tarjoukset hyödyksi.

MISSÄ: Sokos Hotel Presidentti, Presidentti Auditorio, Eteläinen rautatiekatu 4
MILLOIN: to 24.1. kello 17–19.30