Ennen vastaanottoa

Koronavirusepidemian aiheuttama poikkeustilanne ei tällä hetkellä vaikuta Uniklinikan toimintaan. Asiakaskäynnit toteutuvat normaalisti ajantasaisten viranomaisten ohjeistusten mukaisesti. Noudatamme vastuullista hygieniaohjeistusta yksikössämme. Tilamme ovat väljät ja vastaanotoillamme ei ole ruuhkaa. Meille voit tulla turvallisin mielin tutkimukseen ja hoitoon, kaikki klinikkamme ovat auki ja myös puhelinpalvelumme toimii normaalisti.

Huomioithan kuitenkin, että vastaanotolle ei tule saapua sairaana tai jos on vasta tullut ulkomailta. Voit siirtää aikaasi soittamalla keskitettyyn asiakaspalvelunumeroomme:

020 741 9401
ma-to 8.30 – 17.00 ja pe 8.30 – 15.00

 

Lähivastaanoton lisäksi järjestämme myös etävastaanottoa. Mikäli lähivastaanotolle tuleminen ei nyt syystä tai toisesta onnistu, keskustele tilanteesta ajanvaraushenkilökuntamme kanssa. Kerromme mielellämme miten etävastaanotto on järjestettävissä ja toteutettavissa kanssasi. Haluamme palvella kaikkia asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla.


 

Tervetuloa Coronaria Uniklinikan asiakkaaksi. Tällä sivuille löydät lisätietoa unikyselystä, uniklinikalle saapumisesta, maksamisesta sekä ajan perumisesta.

Ensikäynnille tai lähetteellä unitutkimukseen tuleva, ole hyvä ja täytä unikyselylomake ennen vastaanotolle saapumista sähköisessä asiointipalvelussamme.

Unikyselylomake

Unikyselyn tavoitteena on hahmottaa potilaan nukkumiseen liittyviä ongelmia sekä kartoittaa hänen yleisterveyttään, lääkityksiä ja elämäntapoja. Kyselyllä arvioidaan mielialaa ja torkahtamistaipumusta sekä kartoitetaan kokonaisvaltaisesti mahdollista unihäiriöihin liittyvää oireilua.

SIIRRY SÄHKÖISEEN ASIOINTIPALVELUUN >>

Coronarian sähköisessä asiointipalveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla / mobiilivarmenteella. Asiointipalvelun tarkemmat ohjeet löydät täältä.

Mikäli lomakkeen täyttäminen asiointipalvelussa ei onnistu voit printata lomakkeen ja kirjoittaa sen käsin ja tuoda mukana saapuessasi uniklinikalle. Jos et pysty täyttämään lomaketta etukäteen, tulethan klinikalle 30 minuuttia ennen vastaanottoa, jolloin voit täyttää paperisen lomakkeen klinikalla.

TULOSTA UNIKYSELYLOMAKE TÄSTÄ >>

 

Saapuminen Coronaria Uniklinikalle

Vastaanotolle saapuessasi tarvitset henkilöllisyytesi todistamiseksi kuvallisen henkilökortin tai passin. Kelan myöntämää suorakorvausta varten tarvitset Kela-kortin. Vastaanottokäynnille on hyvä ottaa mukaan myös mahdolliset maksusitoumukset ja tapaturmailmoitukset.

  • Laajaan unitutkimukseen tuleva asiakas: Tutustu unitutkimuksen valmistautumisohjeeseen ennen unitutkimukseen tuloa.
  • CPAP-hoidon aloitukseen tuleva asiakas: Muista ottaa mukaasi uniapneadiagnoosi ja lääkärin antama CPAP-hoitosuositus.
  • Työterveysasiakas: Tarkista työterveyshuollon sopimussisältö työnantajaltasi tai työterveyshuollostasi.

Alla linkit saapumisohjeisiin paikkakunnittain.

Maksaminen

Maksutapana klinikalla käy yleisimmät pankkikortit tai lasku Coronaria-tilin kautta. Coronaria-tilillä saat 30-60 vrk maksuaikaa. Halutessasi voit maksaa laskun myös pienemmissä erissä. Katso lisätietoja Coronaria-tilistä täältä.

Mikäli teillä on palveluseteli, tutustuttehan Palvelusetelisivuumme.

Ajan peruminen

Mikäli olet estynyt tulemaan vastaanotollemme tai haluat siirtää varattua aikaa, ota yhteyttä puhelimitse (020 741 9401, ma-to 8.30 – 17.00 ja pe 8.30 – 15.00) viimeistään aikaa edeltävänä arkipäivänä. Verkkoajanvarauksen kautta voi peruuttaa vain verkkoajanvarauksessa varatut ajat. Peruutusta varten tarvitaan varausvaiheessa saatu varauskoodi, joka löytyy vahvistusviestistä.

Peruuttamattomasta ajasta tai samana päivänä perutuista ajoista /myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 €.

Tietosuojasyistä emme hoida terveyteen ja potilastietoihin liittyviä asioita sähköpostitse, emmekä ota peruutuksia vastaan sähköpostilla. Ajanvaraukseen liittyvissä asioissa, otathan yhteyttä Coronaria Uniklinikan asiakaspalvelunumeroon 020 741 9401.